Veckans Träning 2 - Sammanfattning



Andra veckan har gått och om du har följt planeringen har du klarat av:

Styrka: 1 pass, med ökat antal repetitioner
Kondition: 30 min
Yoga: 1 pass
Nya mål: Du har nu två nya målsättningar att jobba mot!
Klarade mål: Om du gjorde ett
delmål för Januari är det nu klart!



Jag har, när jag inte varit sjuk, varit fysiskt aktiv en timme om dagen - vilket jag satt upp som mål för Januari. Jag gjorde ett litet tillägg i efterskott om att aktiviteten gärna skulle vara utomhus. Den mesta av min träning sker utomhus, det har jag alltså också uppnått på ett bra sätt.

Vad var ditt mål för Januari? Har du uppnått det på det sätt du ville?

Jag är relativt nöjd med hur jag uppnådde mitt mål. Ikväll firar jag med en kula glass och bio! Sedan tar jag tag i målet för Februari (som jag redan börjat planera för) med nya krafter.

Vad vill du uppnå i Februari?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0