Veckans Traning 6



Da satter vi igang med traningen igen! Eftersom styrketraningen har legat lagt under nagra veckor tar vi nya tag i den. Har du kanske vilat dig i annu battre form an forut?



Måndag:
Det borjar narma sig var hemma i Sverige sa stang av TV:n ikvall och spendera tid utomhus. Jag vet att jag tjatar, men det finns gott om halsosamma fordelar att hamta fran att vara ute i friska luften.

Tisdag: Din Favoritträning! Forsok att komma upp i 1 timme - och ha kul under tiden!

Onsdag: Styrketraning. Fortsatt att folja Styrkeprogram 1. Vi borjar lugnt med 2x15 repetitioner, med 5 min vila mellan de 2 och en ordentlig stretch som avslutning. Om du kan - lagg till 1-2 yoga ovningar till stretchingen.

Torsdag: Har isen smalt bort fran gatorna dar hemma? Ge dig ut pa en 45 min cykeltur (glom inte reflexer om du ar ute i morkret). Ar det fortfarande kallt och vintrigt? Ta en 45 min promenad istallet - jogga om du vill ha mer utmaning.

Fredag: Styrketraning - Styrkeprogram 1. Pressa dig sjalv pa de ovningar som kanns enkla. Avsluta med 20-30 min promenad.

Lördag & Söndag: Var fysiskt aktiv 2 timmar om dagen! Lek med barnen, utöva Din Favoritträning eller promenera utomhus. Unna dig sjalv en stretch nar du kommit ur duschen pa morgonen eller medan du ser pa TV.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0