Veckans Utamaningar



På grund av min flygresa på 22 timmar + 2 timmar i Bangkok, kommer bloggen att få vila några dagar.

Stackars Carin får lugnt sitta stilla (det är, enligt mig, det absolut värsta med flygresor), men det innebär inte att du måste göra det.

Resten av veckan är redan inplanerad - så häng i och följ veckoplaneringen dag för dag!

Jag ska röra mig så mycket jag har möjlighet, och återkommer så snart som möjligt med en rapport på resan.

Lycka till så länge!



Onsdag: Styrka. Gå igenom styrkeprogrammet 2 gånger med samma antal repetitioner som förra gången (2 x 15). Bygg på de övningar som känns lätta med några extra repetitioner. Avlsuta med en skön stretch.

Torsdag: Simning. Ta en tur till simhallen, försök simma i 45 min - och se hur många fler längder du orkar den här gången! 

Fredag: Dans är både roligt och utmärkt motion! Prova ett danspass på ditt lokala gym, eller dansa runt medan du uträttar dina hushållssysslor.

Lördag & Söndag: Försök återigen att vara aktiv utomhus. Passa på att njuta av lite tidig vårsol - ta vara på 1,5 timmar frisk luft om dagen om vädret är fint! Om du vill kan du dela upp tiden på 1 timme ena dagen och 2 timmar nästa dag.



Kommentarer
Postat av: Hanna <3

Hej hej, Vill du ha en design ?? Kolla in på sidan:



http://vibyflickan.blogg.se/2009/february/design-utlottning-1.html#comment

2009-02-05 @ 11:37:37
URL: http://vibyflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0