Februari Ar Slut - Mars Har Borjat



Dags att ga tillbaka till din lista med 3 mal! Februari ar slut - hur val uppnadde du det du ville?

Mitt mal for februari var att bli duktigare pa att ata frukost. Jag ville fortsatta med en latt och nyttig frukost, men behovde energi som racker langre, i form av fler langsamma kolhydrater.

Tidigare bestod min frukost oftast av:

1 kokt agg med kaviar
1 frukt
1 litet glas mjolk
1 kopp cafe latte eller gront te.
 

Efter en del experimenterande har jag nu hittat fram till en frukost som ar lagom stor, god och som haller energin och koncentrationsformagan pa topp fram till lunch (oftast med hjalp av en frukt under formiddagen).

Sa har ser min nya vardagsfrukost ut:

1-2 sorters frukt som ar i sasong
1 skiva rostat brod, den nagot grovre typen
1 litet glas plommonjuice eller laktosfri mjolk
1 kopp cafe latte eller gront te
 

Det har ar jag nojd med. jag sager inte att det ar en frukost for alla - manga vill ha, och behover, mer energi till frukost. Jag tycker om att ata latt och enkelt pa morgonen.

Jag har klarat mitt mal for februari. Nu ar det dags for mars!

3. (Mars) Förbättra min styrka och kondition.

Vilket ar ditt nya manadsmal?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0