Stall Och Ridning



Jag lovade ju att skriva om att sätta krokben för ditt sockersug i "Beat The Sugar Habit" idag! Men jag kom så sent hem från stallet att det inte blev något av det. Hemskt ledsen! Jag lovar istället att jag gör den extra bra imorgon.

Vilken variant av konditionsträning bestämde du dig för idag?

Oavsett hur du har tränat idag är du nu värd en vilopaus. Imorgon behöver du bara ge dig själv en liten present.

Torsdag: Njut av en dags vila! Köp ett nytt nagellack och gör en hemma-manikyr.


Syster och älskade Hästen




Kommentarer
Postat av: Hanna

fiinaste hästen!

2009-01-22 @ 02:36:59
Postat av: N'batha M'bwele

Tack för sympatier :D De behövs. Trist med ögoninfektionen :P

2009-01-22 @ 13:44:24
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Lotti

Åh han e så fin min älskling :) dock va han väldigt pigg idag! longerade o han flög runt lite :P haha men han lugnade sig sen iaf

2009-01-23 @ 19:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0