Snuvig Men Pigg



Har du träningsvärk efter styrketräningen igår?


Idag har febern har släppt sitt grepp. Nu känner jag mig bara snuvig. Äntligen kan jag göra dig sällskap i träningen!

Onsdag: Knyt löpskorna ordentligt och ge dig ut på en 40 min powerwalk eller jogg. Ett alternativ är att gå i 5 min - jogga i 10 min - gå i 5 min - jogga i 10 min - gå avslappnat i 10 min.

Min plan är att ta igen styrketräningen från igår, och gå en längre promenad. Det känns mer safe att promenera än att springa när näsan fortfarande rinner.

Om du bockade av styrkepasset igår - jobba på med löpningen/powerwalken idag. Tränade du inte igår - gå efter min anpassade plan och kombinera styrka och kondition idag.


Apelsin för C-vitamin, grönt te för antioxidanter, grov müsli och turkisk yoghurt för energi att orka träna.


Jordgubbar



Kommentarer
Postat av: Moa

Nu är det snuviga tider, jag har också vart förskyld ett tag, uh det är så jobbigt! men nu är jag tillbaka i träningen igen =)

Jag undrar vad du har i din musli, är det din egen eller har du köpt den?



kram

2009-01-21 @ 16:48:20
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0