Fredagens Uppgift - Inte Avklarad



Idag har jag minsann inte varit någon bra träningskompis. Jag gav upp redan innan jag satte igång. Usch då!

Jag hade ju tänkt mig en promenad istället för löpning, eftersom halsen fortfarande gör ont. Men när jag stod i hallen med skor och halsduk på kände jag - nej, jag har verkligen ingen lust! Så jag vände tillbaka in i värmen.

Där hade jag behövt någon som peppade mig. Jag hade behövt någons sällskap. Det var alltför tråkigt att ge sig ut i snön på egen hand.

Jag hoppas att det gick bättre för dig?! Och nu inser jag verkligen värdet av en träningskompis för att undvika fallgroparna!

Nu är helgen här och jag ska se till att kompensera med mängder av utomhus-tid. Jag måste ta tillvara på vintern innan jag nu snart åker tillbaka till värmen!



Kommentarer
Postat av: Josefin

Bra blogg!

Kommentera gärna tillbaks :P

2009-01-30 @ 21:59:35
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0