Veckans Träning 4 - Sammanfattning



Veckans Träning 4 har inneburit:

Styrka: 2 pass
Kondition: Vardagsmotion, 15min  löpning alt. spinning, 10-20 min hopprep
Din Favoritträning: Vad valde du?

Mål: Hur mycket närmare ditt mål för Februari har du kommit?


Jag har fortfarande haft lite svårt att hålla mig till planeringen på grund av att jag inte riktigt "kommit på plats" än. Det är mycket som ska fixas när man flyttar in på ett nytt ställe! 1 styrkepass ersatte jag dock med 30 min löpning i torsdags.

Styrka: 1 pass
Kondition: Vardagsmotion, 30 min löpning, 10-20 min hopprep
Din Favoritträning: Jag valde dans, 2 timmar balett och 1 timme contemporary/modern dans 

Mål: Jag har jobbat på att äta en ordentlig frukost och provat en del nya varianter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0