Veckans Träning 3 - Sammanfattning



Hur gick träningen utan mitt sällskap? Följde du planeringen? Om inte - vilka förändringar gjorde du?

Om du följde planeringen till punkt och pricka har du under veckan klarat av:

Styrka: 1 pass
Kondition: Vardagsmotion, 1 danspass
Simning: 1 pass

Mål: Hur mycket närmare ditt mål för Februari har du kommit?



På grund av resan till Australien har jag inte kunnat följa planeringen exakt. Men även om jag inte utfört motionen på rätt dag så har jag ändå hunnit med:

Styrka: ---
Kondition: Vardagsmotion - mycket promenerande, 2 danspass (Poledancing och balett) på dansskola i Manly
Simning: 2 pass

Mål: Det är alltid lite svårt att äta enligt en planering när man är på resande fot. Undertiden jag varit i Manly har många av frukostarna bestått av en latte och en frukt. Nu har jag dock flyttat in i min lägenhet, vilket innebär att jag kan köpa hem den mat jag vill. Idag bestod frukosten av turkisk yoghurt med torkad frukt och nötter samt sojamjölk, 2 stora plommon och en kaffe med sojamjölk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0