Onska, Duger Det?!



Fredag: Unnna dig den där klänningen (eller annat valfritt plagg) som du valde ut under Veckans Träning 2. Om du har möjlighet - använd den ikväll!



Suck, ibland ar det jobbigt att vara student. I alla fall nar veckans budget borjar ta slut redan innan helgen. Eftersom jag pluggar utomlands far jag mitt bidrag fran CSN utbetalt bara 1 gang per termin. Budgeten blir strikt och CSN-pengarna racker natt och jamt till terminsavgiften for skolan. Maste darfor vara lite strang mot mig sjalv...

Jag vet att jag inte har tid att shoppa idag... Och jag vet inte om jag har rad att kopa nagra nya klader over huvud taget...
Men for att muntra upp mig en aning ska jag i alla fall unnan mig en bio med Skolkamraten ikvall - och kanske nagot litet nar jag aker till City imorgon!

Eftersom jag inte har rad att unna mig sa mycket pa den har sidan av jorden far du beratta mer om din shopping!
Har du hittat nagot plagg att kanna dig ritkigt stolt och snygg i?!



Kommentarer
Postat av: christine

TACK för det söta kortet Carin! Du anar inte hur glad jag blev.. sådant värmer så! Har du lyckats skaffa dig någon adress i Aussie än eller? :)

2009-02-20 @ 18:06:17
URL: http://christines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0