Ett Kallt Dopp



Torsdag: Simning. Hoppa i poolen och se hur många fler längder du kan göra än under Veckans Träning 1.



Jag ar ledig fran skolan pa torsdagar. Darfor hade jag inte tillgang till Internet, och darfor blev det ingen uppdatering.

Antligen verkar det fina vadret ha aterkommit till Sydney, efter over en vecka av mulet regnvader. Jag spenderade min lediga tid pa stranden och gav mig aven pa lite simning. Nu ar saken den att nar jag simmar har i Manly gor jag det i en havsvattenspool - vilken inte ar ett dugg uppvarmd! Aven om vattnet ar badbart kan en frusen Carin knappt klara mer an 600 m i kyligt vatten.

Igar bestamde jag mig for att 500 m fick vara nog och lag sedan i solen och varmde mig. Tillsammans med en skon promenad langs stranden till och fran poolen tyckte jag att det var en motionskvot som fick racka for dagen.

Hur langt orkade du simma den har gangen? Jag hoppas att du atminstone har tillgang till en inomhuspool?! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0