Chloé Schuterman

Jag såg just klippet från TV4s Förkväll med lilla underbara Chloé Schuterman som presenterade sin garderob. Och herrejösses vilket ramaskri det har blivit kring den lilla flickan! Varför då? "Barn ska få vara barn" säger en del. Men är det inte precis det hon är - en fantastiskt söt liten tjej som leker utklädnad med mammas högklackade skor och pappas kamera? Som har ett prinsessrum i helt rosa och ett urgulligt intresse som råkar vara mode? Hade det blivit samma ståhej om hon pratat ut lika gulligt om sitt stora hästintresse och att hon hade rummets väggar tapetserat med hästplancher och Malin Baryard som idol? (Som jag hade när jag var liten.)

Jag tyckte att hon var absolutely adorable när hon sa att hon hade "fashion" i sitt DNA!
Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0