Svar Till Kommentar

Susanne: "Låter nyttigt, så frågan är vad 17 du brukar äta till frukost? =)"

Haha! Ja okej, det kanske inte var så himla onyttigt, men grejen är den att jag aldrig äter sötad yoghurt annars. Det var nog bara det som fick den att (för mig) kännas lite extra lyxig/onyttig. Dessutom försöker jag numera att äta lite bättre frukost med mer protein osv för att stå mig lite längre under dagen och inte drabbas av några envetna sötsug! :)

Vad brukar Du äta till frukost?



Jag är alltid så nyfiken på andra människors matvanor. Är det okej att vara det tycker Du?

Carin

Kommentarer
Postat av: Ebba

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 12:23:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0