Ont I Magen

Som kanske har framgått tidigare i bloggen så är min mage lite utav min ovän. Den gör ont stup i kvarten av, oftast, okänd anledning. Så även idag.

Jag har provat det mesta, och länge försökt komma fram till vad problemet egentligen är - utan framgång...

Det enda jag egentligen tycker hjälper är att äta i princip veganskt. Men det är SVÅRT! Jag som brukar ha sådan inspiration till mat har helt plötsligt inte en enda idé i huvudet.

Så nu tänkte jag fråga Dig: Vilket är Ditt bästa knep för att få ordning på en elak mage?
Alternativt: Har Du någon inspiration att dela med dig när det kommer till vegansk/vegetarisk matlagning?


/ Carin

Kommentarer
Postat av: Stella

Måste säga att jag verkligen diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 21:28:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback