Avkopplande Dagar

Jag passar på att koppla av ordentligt medan jag är ledig. Det är så skönt att jobba timmar i en butik under sommaren, för har man tur kan man lyckas pricka in sin ledighet de allra vackraste dagarna! Jag tycker att jag (och min chef) har klarat det bra i år. Dessutom slipper man stressen att vara super-avkopplad, påhittig och väderhypande under sina semesterveckor som bestämdes redan i vintras!



Dagens frukost: Islatte på soja mjölk + en banan. På Espressohouse's uteservering/

Dagens lunch: Sallad på isberssallad, tomat, gurka, sojakorv, keso (laktosfri) & sweetchili + lazizbröd med lätt philadelphia och mager ost.

Dagens mellis: En nektarin + ett litet glas tropisk juice, 2 små bitar mörk choklad.

Dagens middag: Wrap med sallad, majs och chili con carne + lite ketchup.



Imrogon jobbar jag hela dagen - hälften i butiken och hälften som servitris på ett bröllop. Kul!

/ Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback