Storstädning



Eller, nja...detvar nog bara en helt vanlig städning. Men i kroppen kändes det som om det aldrig skulle ta slut. Jag är i fruktansvärt dålig form. Hur ser dagsformen ut för dig, såhär efter mitt uppehåll?

Nu ska jag ut till stallet och ta hand om Systers häst. Jag har även börjat överväga att skaffa en egen! Jag saknar hästlivet något enormt.

Något mer jag saknat det senaste dagarna är Älskligen. Men nu är han också tillbaka i Sverige, och kväll ska vi ses igen. Hmm, hur många dagar har vi varit ifrån varandra?? 3 ungefär... Men jag har vant mig vid att ha honom brevid mig varenda dag. Han saknas när han inte är här.

Njut av solskenet idag - sommaren är snart här!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Min dagsform är USEL! Ingen träning alls på flera veckor och hästen är sjuk så inte ens någon ridning har det blivit...

2009-05-29 @ 22:09:46
URL: http://jessicasinspiration.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det är inte min egen häst utan bekantas men jag får rida honom så mycket jag vill. Fast just nu är det något som inte riktigt stämmer med honom. Han sänker ryggen när man ska trava men verkar inte ha ont när man känner igenom honom. Han haltar på böjt spår. Skumt. Vi avvaktar och låter honom vila så får vi se vad som händer.

Det är en fd travare. Det är vad jag har tillgång till just nu men jag är också grymt sugen på att ta upp ridningen igen och rida lite dressyr "på riktigt".

2009-05-31 @ 00:06:00
URL: http://jessicasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0