Mycket Dans, Mindre Styrka



Jag ar inte alls motiverad att ta tag i styrketraningen just nu. Den har blivit lidande varje vecka... Dansen ar den mesta traning jag hunnit med den har veckan. Bland annat 2 timmar pole dancing igar!

Har det gatt battre for dig?

Jag langtar tills vi far Internet hemma sa jag kan engagera mig lite mer i bloggandet. For tillfallet blir det lite hipp som happ, nar jag rakar ha tillgang till en dator. Men snart har var "flatmate" lovat att Internet blir fixat. Kanske inom 2 veckor.

Hjalp mig garna att tjata lite pa honom!



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej bästa sis! :)

Nu sitter jag här i Göteborg och jag har internet på rummet! :) jag är så glad då behöver jag inte känna mig så ensam på kvällarna :)

Hoppas ni får det snart med.

XoXo

2009-03-08 @ 20:00:01
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-08 @ 20:07:26
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0