Mandagens Utmaning - Lopning



Jag och Alsklingen var ute och sprang igar eftermiddag. Det hade regnat och varit mulet under dagen, men klarnade upp och blev precis lagom varmt tills vi skulle ut.

Tyvarr fick jag ont i knaet... Mina leder spokar lite efter min borelia for ett antal ar sedan (i alla fall ar det min teori). Oftast ar det knan, hofter eller hander som gor ont. Jag ar anda ganska saker pa att vi fick ihop atminstone 20-25 min lopning. Och jag, som alltid varit en inbiten ensam-lopare, tyckte att det var riktigt roligt med en traningspartner.

Tycker du bast om att springa ensam eller tillsammans?



Kommentarer
Postat av: Alexandra

ensam tror jag

2009-03-22 @ 23:23:38
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0