Måndagens Gymträning



Som sagt, Syster och jag har varit på gymmet. För min del var det ett bra tag sedan senaste gymbesöket, flera veckor. Egentligen tycker jag att gymmet är tråkigt, men jag kan inte förneka att det ger resultat...

Lite roligare blir det dock om man har med sig en kompis - eller en Syster!

Dagens pass såg ut såhär:

 - 10 min gång på löpbandet
 - 15 min på crosstrainern
 - 25 min armar och axlar med hantlar
 - 10 min mage
 - 5-10 min stretch

Sedan var vi lagom trötta och lagom svettiga. Imorgon lär jag ha lagom med träningsverk...!

Hur går det med träningen för dig? Brukar du fortsätta på gymmet under sommaren - eller flyttar du utomhus?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0