En Syster



Det är bra att ha en Syster! Hon är bra att träna sminkningar på, prova roliga frisyrer på, bli nerbrottad i vaggan (ja, vi har en gammal vagga, som alla kusiner sovit i som små, hemma) av, få hjälp med val av foderhäst av och att bli peppad av och peppa i tränings- och hälsosammanhang. Jag och min Syster tycker mer och mer om varandra ju äldre vi blir - och vi får mer och mer gemensamt. Just nu umgås vi mer än någonsin tidigare, och det tror jag både hon och jag är glada över!

Idag har Syster och jag varit i stallet, handlat diverse hästgrejer, handlat mat för en mycket hälsosammare månad samt varit på gymmet. Sammantaget = en väldigt hälsosam dag för både kropp och själ!



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Håller med, en syster är mycket bra att ha speciellt om man har en som du! :)

2009-06-15 @ 22:04:20
Postat av: Jessica

Jaså, det är foderhäst på gång?

2009-06-16 @ 01:01:31
URL: http://jessicasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0