Yoga



På tal om yoga...så brukar jag träna till "Power Yoga by Casall" - när jag inte har möjlighet att träna för instruktör. Vi har haft en yogalärare som undervisat på skolan en kväll i veckan. En jättebra blandning av träning och meditation.

Det finns en hel massa typer av yoga - så prova dig fram till den du tycker bäst om. Använd dig av kunskaperna från läraren/videon, leta upp nya övningar i böcker och på Internet och komponera ditt eget favoritprogram!

Jag lägger gärna upp bilder på några basic övningar, om du vill?! 




Bild från: evitamin.se



Kommentarer
Postat av: Tanya

Vore jättekul om du ville lägga upp några övningar, så man kan få prova. Har en pilates boll hemma men skule jättegärna ville prova på lite yoga =) Sen måste jag få berömma dig lite för din blogg, suveränt bra tjejen! Kram

2009-01-27 @ 15:00:40
Postat av: Anonym

den här fundera jag på att börja göra :)

http://www.youtube.com/user/yogatoday?blend=1

2009-01-27 @ 21:03:02
Postat av: frida

jag som skrev sist ;p (youtube) klippet

2009-01-27 @ 21:04:53
URL: http://fridaljunggren.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV till Frida: Jättebra klipp! Verkligen bra instruktör och ett bra basic pass :)

2009-01-27 @ 21:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0