Personlig Tränare

Att en personlig tränare kan ge träningen betydligt bättre effekt är de flesta överens om. Men vem har råd att hyra in en PT varenda dag? Dessutom är det lite läskigt att ha en supervältränad expert som bedömmer allt man gör på gymmet. Det tycker i alla fall jag.

Att istället ha en träningskompis borde vara lika effektivt, men mindre skrämmande. Det låter till och med roligt att ha någon som stöttar, peppar och håller ett öga på en när man tränar.

Det är därför jag bloggar. För att kunna stötta, peppa och hålla ett öga på - samtidigt som jag får det samma tillbaka. Och här handlar det inte bara om träning. Det är ett hälsosamt år 2009 som är målet.

Vill du därför bli min hälsokompis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0