Påfyllning i Vitaminförrådet



Brukar du också känna dig hängig vid den här tiden på året?!



Min hals säger mig att jag antagligen borde ha börjat tidigare. Men bättre sent än aldrig tänker jag - och startar en dunderkur av järn och vitaminer.

Så här års behövs ofta en påfyllning i kroppens reserver. Jag har just påbörjat en kur med Blutsaft, vilken brukar ge extra energi när kroppen får tillskott av både vitaminer och järn. Vitaminerna piggar upp och järnet ökar syresättningen i blodet.

Om järnet inte är din viktigaste prioritet rekomenderar jag lätt Mivitotal - en dunderkur av nästan alla vitaminer du behöver.

Kanske kan man tycka att flaskorna är dyra. Men kom ihåg att det ofta räcker med en kur 2-4 gånger om året.

    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0