Hemma Från Götet



Nu är jag tillbaka från 3 underbara dagar i Götet. Vi har promenerat på stan, pratat en massa, tittat på djuren i Slottsskogen, ätit sushi och åkt spårvagn. Tack och lov att vännerna är desamma trots att de numera är utspridda över hela Sverige.

Jag kommer fortfarande inte åt bilderna på min telefon. Annars hade du också fått ta del av Göteborgs-resan.


Carin och Underbara Vännen


Åååka spååårvagn


Älgarna i Slotsskogen

Hann du med någon motion medan jag var borta? Och vilken matvana att göra hälsosammare funderade du ut?



Idag har jag ont i halsen så Katten och jag mmmyser hemma i värmen.







Kommentarer
Postat av: n'batha

Jo, nästan varje dag. somliga dagar blir det 2 pass och söndagar blir det 2-2,5 timmar. Ingen löpning på lördagar dock. Någon jäkla måtta får det ändå vara!



Fina dörrar ni har hemma! Sekelskifteshus?

2009-01-16 @ 14:14:03
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Jonna

Svar: Haha, jaså där ser man :) Ska testa din variant nästa gång jag gör den, låter kanongott ju!

2009-01-16 @ 16:39:49
URL: http://traning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0