Feber Igen



Febern gör sig påmind...så ingen träning för mig idag. Suck!

Hur gick det för dig att göra lite fler repetitioner? Kändes det mycket jobbigare eller har du blivit starkare?!



Imorgon åker jag till Stockholm över dagen. Försöker hinna blogga när jag kommer tillbaka!

Onsdag: Yoga är utmärkt träning för slanka muskler och underbart avslappnande. Prova ett pass på ditt lokala gym eller träna hemma framför en video.

Frida tipsade om ett bra YouTube-klipp för instruktioner till ett "Morning Yoga"-pass. Tack!



Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Svar: Åh, tack så hemskt mycket! Fortsätt gärna läsa min blogg, sötnos! <3

2009-01-28 @ 14:46:54
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0