Dance Mania



Jag hade tänkt lägga ut bilder, telefonen och datorn vill dock inte samarbeta... Det får bli om ett tag när det problemet har löst sig.


Rumpan som shakades :)


Resultatet!


Hur gick städandet och dansandet för dig?

Jag passade på att packa medan jag dansade till Aretha Franklins underbara "Respect". Jag tror starkt på teorin som säger att musik motverkar depression. Och vad kan då inte musik kombinerat med rörelse utföra för underverk?! 

Jag har bokat tid hos optikern eftersom jag behöver nya linser. Jag skulle gärna vilja ha nya glasögon med. Borde jag kanske passa på? Att se bra är ju viktigt, inte sant?!

Imorgon åker jag till Göteborg ett par dagar. Bloggen får vila, men vi kan ju hålla igång ändå! Ett hett tips är 30 min promenad om dagen samt att du funderar ut en matvana du skulle vilja göra hälsosammare!

Men håll i hatten för snart är jag tillbaka!




 

Kommentarer
Postat av: Anna Isak...

SV: Mycket gärna! Jag behöver någon som peppar o jag själv är expert på att peppa andra så jag kan försöka hjälpa dig på vägen om du skulle behöva det ngn gg :) Hoppas maten smakar bra när du gör det.. jag har visst fått dille på sparrisrisotto.. gjorde det ikväll - fan så godt det vart :)

2009-01-13 @ 20:45:59
URL: http://nosskasi.blogg.se/
Postat av: Anna Isak...

SV: Jag vet inte om det var du som svarade på mitt inlägg "Nu börjar året"?? Var anonym, men eftersom vi nämnt o peppa varann så drog jag en liten slutsats...

2009-01-14 @ 23:28:04
URL: http://nosskasi.blogg.se/
Postat av: Anna Isak...

SV: Haha ja, någon sittröv strävar vi inte efter.. fy faaan.. så jag tar tillfället i akt o spänner rumpen ordentligt när jag har några ärenden runt om i huset =)

2009-01-15 @ 21:08:33
URL: http://nosskasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0