Att Återgå Till Målen



Ibland behöver man återgå till sina mål för en själv-check. Vi har passerat mitten av Januari - men hur nära Januari-målet har du kommit?

Mitt mål för Januari ser ut så här: "Vara fysiskt aktiv 1 timme per dag, varje dag. Gärna utomhus!"

Har jag uppnåt det? Nästan. I förkylningstider är det svårt att hitta motivationen och orken att vara utomhus och aktiv varje dag, men jag har ändå gjort ett bra jobb. Det har kanske inte handlat om en hel timme alla gånger, men väl 30 min. Inräknat vardagsmotionen utomhus samlar jag nog ihop till ytterligare 30 min (= 60 min!).
Delmålet för andra halvan av Januari får därför tillägget "utöver vardagsmotionen".

Carins mål för Januari, del 2: Vara fysiskt aktiv 1 timme, utöver vardagsmotionen, per dag. Gärna utomhus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0