Ursakta, Dalig Uppdatering...



Jag har haft en vecka med alldeles for mycket att gora, och alldeles for lite energi. Trots att bloggen ar bland det roligaste jag vet sa blev den lidande...

Sa ar livet ibland. Man hinner inte med det man egentligen vill - eller borde. Samma galler halsa och traning - de kan latt bli lidande nar vardagslivet far sitt att saga till om. Det hander mig - och det kommer handa dig. Det viktiga ar att inse sina begransningar, utan att for den skull ge upp!

Kom ihag att vi ar pa var resa genom ett halsosamt 2009 tillsammans! Jag ar inte experten som lever det perfekta livet, jag ar har for motivationen och inspirationen precis lika mycket som du.

Och den basta motivation jag kan fa ar att du laser och kommenterar bloggen!

Nu tar vi nya tag - du och jag tillsammans.




Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja fy, jag måste verkligen ta nya tag men motivationen är som bortblåst. Jag har svårt att hitta fokus. Det är så mycket annat som också känns viktigt och jag är lite "allt eller inget", det är nog det som är problemet. Om jag kunde nöja mig med att tex träna 2 gånger/vecka skulle jag hinna med både det och annat jag behöver/vill göra men så börjar jag alltid träna 5 dagar/vecka eller nåt och då tappar jag ofelbart motivationen. Hur lär man sig att vara lagom???

2009-02-27 @ 10:50:20
URL: http://jessicasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0