Tisdagens Utmaning



Tisdag:

Kliv av bussen/spårvagnen/tåget 1-2 hållplatser för tidigt. Gå resten av vägen.



Om du hade för lång väg till jobbet för att gå igår kanske dagens utmaning passar bättre. Åker du bil kan du istället välja en parkering som ligger en bit ifrån jobbet. Se ut en parkeringsplats som ligger på 15-20 min gångavstånd - då har du plötsligt minst 30 min promenad avklarad när du kommer hem på eftermiddagen!

Jag får ta till samma taktik som igår. Jag lägger in lite extra motion i min lediga dag.

Jag och Mamma var i Simhallen idag igen. Igår simmade jag 900 m - idag tappade jag räkningen efter 650 m. Men jag är säker på att det blev närmare 800 m. Fick lite övning i olika simsätt av en Mamma som tävlingssimmat som ung. Och ändå har jag aldrig tidigare sett henne crawla/ryggsimma/fjärilssimma tidigare!
Vill du ha mer utmaning i simningen? Lär dig något av alla de simsätt som används på tävlingsnivå! Garanterat mer flås.

    
Blommor ger vårkänslor redan i Februari




Kommentarer
Postat av: christine

Mina tulpaner dog inatt för jag ställer alltid ut dem på balkongen på natten med en filt runt men inatt var det för kallt så de var helt frysta och nu hänger de ner :( Meeen jag har en stoooor bukett med vita och röda rosor istället!

2009-02-03 @ 13:15:43
URL: http://christines.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag och min mamma var också i simhallen idag :-)

Jag simmade bara 500 meter idag (mot förra veckans 1000 meter) men det var skönt i allafall och vi bubblade lite också och åt apelsin i bastun.

Innan dess var jag ute och gick i 65 minuter och åt en härlig smoothie med bla hallon, björnbär och persika. Mmmm...

2009-02-03 @ 19:39:45
URL: http://jessicasinspiration.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag och min mamma var också i simhallen idag :-)

Jag simmade bara 500 meter idag (mot förra veckans 1000 meter) men det var skönt i allafall och vi bubblade lite också och åt apelsin i bastun.

Innan dess var jag ute och gick i 65 minuter och åt en härlig smoothie med bla hallon, björnbär och persika. Mmmm...

2009-02-03 @ 19:44:57
URL: http://jessicasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0