Harlig Helg!



Hur har helgen varit?
Har du haft mycket utomhustid eller spenderade du mer tid pa Din Favorittraning? Jag horde att det ar riktigt kallt hemma - har du anda hittat motivation att vara fysiskt aktiv?

Min helg har varit relativt aktiv. Jag har pluggat en del, men anda hunnit med att vara ute. Tack och lov har vadret battrat sig - det har varit fint nastan hela helgen.

I lordags pallrade jag mig ut pa en loprunda inklusive storhandling av mat. Det ar bra nar man kan kombinera! Jag vet dock inte om det var lika uppskattat av personalen i mataffaren - jag var ganska svettig!

Sondagen bjod pa underbart vader och jag promenerade 1 timme med bara radion som sallskap. Om du latt blir uttrakad av att promenera sjalv - prova en radiokanal med mycket "prat". Oftast har jag inget emot att promenera bade sjalv och i tysthet, men ibland blir det langtrakigt och ibland ar man mer an trott pa latarna som spelas om och om igen pa bade radio och i iPod. Byt radiokanal - och kanske lar du dig nagot intressant pa samtidigt som promenaden blir mindre enformig!



Kommentarer
Postat av: elin strömberg

Hej!

Hittade precis din blogg på google! Jag har länge letat efter någon som pluggar på ICMS! =)

Jag heter då elin och börjar på den skolan i september, retail management =) det ska bli superkul.

Jag kom för 3 månader sen hem från sydney, jag var där nere i ett år och nu ska det bli så kul att åka tillbaka! Det vore kul att prata med dig litegrann, kanske du har svar på några frågor angående skolan =) om du har någon mailadress?

Mvh/elin

2009-02-27 @ 09:21:17
URL: http://elleme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0