Bloggen satter igang igen!



Carin ar tillbaka fran sitt reseuppehall! Kul att du fortfarande ar med mig!



I eftermiddag kommer en uppdatering med Veckans Traning 4. Da plockar med mig laptopen till skolan sa ni slipper fundera pa var prickarna over a, a och o ar.

An sa lange har jag inte Internet i lagenheten, men det kommer inforskaffas sa smaningom. Tillsvidare bloggar jag fran skolan.

En liten forandring med bloggen blir sjalvklart tidsskillnaden pa 10 timmar. Annars planerar jag att fortsatta gora dig sallskap genom ett halsosamt 2009 - pa samma satt som tidigare!

For er som undrar om jag inte kommer ga under av saknad efter Alsklingen, kan jag beratta att han kommer hit 1 mars och stannar resten av terminen (d.v.s. slutet av maj). Det ska bli underbart!

Idag ar forsta dagen pa min Term 2. Jag har bara en lektion mellan 10.00 och 12.00 - sa det klarar jag nog! Hmm, det ar faktiskt bast att jag gar nu sa jag inte kommer forsent till forsta lektionen...

Vill saga tack for att du statt ut med avbrottet i bloggen. Och det ar valdigt roligt att du vill folja med mig aven fran andra sidan jorden!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad skönt att du inte är i närheten av bränderna. Över 130 döda stod det på Aftonbladets sida idag... usch.

Vad har ni för väder i Sidney?

2009-02-09 @ 08:59:49
URL: http://jessicasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0