Stockholm Arlanda Airport



Här sitter jag och väntar på att klockan ska bli 13.55 och mitt plan lyfter. Jag är på väg tillbaka till Australien.

Jag har varit en aning dålig på att presentera mig själv här på bloggen. Därför vet inte alla att jag är 21 (snart 22) år, pluggar Retail Services Management på International College of Management, Sydney i Manly (en del av Sydney), Australien eller att jag bara varit hemma i Sverige på sommarlov de senaste 2 månaderna.

Jag har läst min första termin på skolan, och börjar termin 2 den 9:e februari. Därför är jag på väg tillbaka nu.

Men du - min kära läsare - som följt bloggen fram till nu, behöver inte oroa dig. Jag kommer fortsätta skriva - och jag hoppas på att få sällskap av dig genom vårt hälsosamma 2009!


Tillbaka till gänget på ICMS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0