10 000 Steg Per Dag



Onsdag:
Rekommendationen är att man ska ta 10 000 steg per dag. Ta med stegräknaren och se hur många du samlar ihop av en runda på stan, under storhandlingen, promenaden till jobbet...



Jag har en lang dag i skolan idag, 08.00 - 19.00. Sista lektionen har vi dock eget arbete online, men jag borde anda stanna i skolan och fa det gjort. Ikvall ska jag hem till Vannerna och laga mat. De utnyttjar att jag alskar matlagning, ska ni veta!

Promenaden till skolan samlade ihop 1 580 steg. Promenaden tillbaka ar lika lang. Sedan maste vi ga och handla mat med, men nagra 10 000 kommer jag nog inte upp i idag. Gor du?



Kommentarer
Postat av: christine

Nejdu, det blir nog ganska svårt i dag.. sitter hemma och pluggar. Men tänkte kanske ta en promenad ner till stan och utnyttja mitt 50% off på en vara på Body SHop. Då kan ja ta en promenad och lär nog få ihop 5000 på den sträckan :)

2009-02-18 @ 09:58:02
URL: http://christines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0