Tisdag, 2009-08-04



Motion:
Morgonpromenad med Mamma.

Frukost: Tärnat äpple + några jordgubbar, med sojayoghurt, 1 kopp grönt te med havremjölk.

Mellis: 1 skiva "Javisst"-bröd, 1 glas havremjölk.

Lunch: 1 tallrik (laktosfri) fil med "Önos Lågkalori Jordgubbssylt". 3 bitar choklad. På balkongen!

Mellis: 1 äpple, 1 glas färskpressad juice.

Middag: Vegetarisk burgare med klyftpotatis och Medelhavsgrönsaker, sallad med soltorkad tomat och persilja.

Må bra: Ca. 10 min solariesolning (ja, jag är blek så jag tar det lugnt i början...). Lunch på balkongen tillsammans med en god bok. Älsklingen kommer hit ikväll, och om jag känner oss rätt lär vi mysa framför en film.

Jobbigt: Benen känns efter morgonpromenaden som efter en 5 mils löprunda. 3 trappor känns som hela vägen upp i toppen på Eiffeltornet. Spendera hela eftermiddagen i sängen, istället för i stallet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0